TLREF Ulusal Çalışma Komitesi İnternet Sayfası Hakkında Kamuoyu Duyurusu...
Türkiye Bankalar Birliği Yönetim Kurulu Başkanlığı Hakkında Kamuoyu Duyurusu...
Bankacılık Sektörü için Sürdürülebilirlik Kılavuzu Hakkında Kamuoyu Duyurusu...
Bilgi Teknolojileri Eğitim Programları Hakkında Kamuoyu Duyurusu...
Çocuklar için Finansal Okuryazarlık Bilgi Yarışması Hakkında Kamuoyu Duyurusu...
Bankacılık Ürün ve Hizmet Ücretleri İnternet Sitesi Hakkında Kamuoyu Duyurusu...
İstatistiki Rapor: Risk Merkezi Aylık Bülteni - 2021 - Şubat
Bankacılık Sektöründe Dönüşüm ve İnsan Kaynakları Konferansı düzenlendi
Kitap: Finansal Kiralama, Faktoring ve Finansman Şirketleri Kanunu ve Alt Düzenlemeleri Yorumu
Özyeğin Üniversitesinde Gerçekleştirilen Bireysel Müşteri Hakem Heyeti Bilgilendirme Sunumu
Konferans: Proje Finansmanının Rekabet Hukuku Çerçevesinde Değerlendirilmesi Video Konferansı
Endonezyalı bankacılar Türkiye Bankalar Birliği'ni ziyaret etti
İstatistiki Rapor: FYY Çerçeve Anlaşmalarına İlişkin Aylık Rapor-Şubat 2021
Bankacılar Uludağ Ekonomi Zirvesi’nde değerlendirmelerde bulundu
Türkiye İş Bankası Genel Müdürü Bali'ye teşekkür plaketi sunuldu
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası Başkanı Prof. Dr. Kavcıoğlu bankacılarla toplandı
İstatistiki Rapor: Krediler/Tasfiye Olunacak Alacaklar - 2021 - Ocak
İstatistiki Rapor: Negatif Nitelikli Bireysel Kredi ve Kredi Kartı - 2021 - Ocak
Bankacılık Kanunu kapsamında Türkiye'de faaliyette bulunan Türkiye Bankalar Birliği Üyesi bankalardan derlenen ve bankaların dönem içindeki gelişmelerini izlemeyi amaçlayan istatistiki raporlar, Birliğimiz Statüsünde yer alan 4.üncü Madde l) bendi çerçevesinde toplanmakta ve yayınlanmaktadır.
Bankacılık sektörünün hak ve menfaatlerini korumak, rekabet gücünün artırılmasına, haksız rekabetin önlenmesine, bankacılık mesleğinin gelişmesine ve finansal istikrarın sürdürülmesine katkıda bulunmaktır.
Bireysel Müşteri Hakem Heyeti, Türkiye Bankalar Birliği üyesi bankalar ile bireysel müşterileri arasındaki anlaşmazlıkları adil, tarafsız ve açık bir şekilde incelemek ve taraflar arasında uzlaşı sağlamak amacıyla hizmet verir.
Bankacılık mesleğinin gelişmesi Türkiye Bankalar Birliği’nin kuruluş amaçları arasında yer alır. Birlik üyelerine hizmet veren Eğitim Merkezi’nde, her yıl yaklaşık 450 seminer düzenlenir, ortalama 7.500 bankacı eğitimlerden faydalanır.
POS cihazları, banka kartları veya kredi kartlarının amaç dışı kullanılması suretiyle yapılan muvazaalı işlemler fiktif işlem olarak kabul edilir. Üye işyerlerinde yapılan bu tür işlemleri tespit eden bankalar, Türkiye Bankalar Birliği bünyesinde oluşturulan Fiktif İşlem Değerlendirme Komitesi’ne başvurur. Komite’nin yaptığı değerlendirme sonucunda, fiktif işlem gerçekleştirdiği tespit edilen üye işyerlerine ait POS cihazları bir yıl süreyle kapatılır ve üye işyeri sözleşmeleri iptal edilir.
Türkiye Bankalar Birliği, finansal kuruluşların müşterilerinin risk bilgilerini toplar ve bu bilgiler, onay verilmesi koşuluyla Risk Merkezi tarafından paylaşılır.